​Salcı, ÖSYM Sınav Hizmetleri Daire Başkanı Sayın Çalış'a önerilerini aktarma fırsatı bulduklarını ve ÖSYM'den duyarlılık beklediklerini ifade ettiklerini söyledi. Sayın Çalış'ın da kendilerine, ülkemizin geleceği olan gençlerimizin sağlığını önemsediklerini belirttiğini ve oldukça zor bir sınav uyguladıklarını söylediğini ifade etti.

Bingöllülerin Çok Sevdiği Başsavcı Sert Alanya’ya Atandı
Bingöllülerin Çok Sevdiği Başsavcı Sert Alanya’ya Atandı
İçeriği Görüntüle

​Çalış'ın 2milyon 500 bin ögrencinin üç oturumda sınava alınmasının zorluklarına dikkat çektiğini söyleyen Salcı görüşmede, ÖSYM Sınav Hizmetleri Daire Başkanı Calış'ın Bingöl Balı Doğal Şekeri üretimi için çalışma yapmaları halinde ÖSYM olarak gerekli desteği sağlayacaklarını da kendilerine belirttiğini ifade etti.

DOĞAL VE SAĞLIKLI BESLENME ÖNCELİĞİMİZ!

Salcı, 20-21 Haziran tarihlerinde ÖSYM tarafından gerçekleştirilen ve 2milyon 450bin öğrencinin başvurduğu Yükseköğretim Kurumları Sınavında dağıtılan yapay şekere karşı Bingöl Balı Üreticileri Birliği olarak "Doğal ve Sağlıklı Beslenme' teması ve 'Bingöl Balı Ye, ÖSYM' nin Şekerini Getir' sloganıyla gerçekleştirilen farkındalık etkinliğinde toplanan şekerleri ÖSYM'ye gönderdiklerini söyledi. Gönderdikleri şekerlerin muhataplarına ulaşmasından dolayı memnun olduklarını ifade etti.

Bingöl Balı Üreticileri Birliği olarak her zaman en doğru olanı yapmak için mücadele edeceklerini ifade eden Salcı, amaçlarının insan sağlığının korunmasına dikkat çekmek olduğunu ifade etti.