Bingöl İl Sağlık Müdürlüğü, Kurban Bayramı süresince vatandaşların sağlık hizmetlerine kesintisiz erişimini sağlamak amacıyla il genelindeki tüm sağlık tesislerinde hizmet verileceğini açıkladı. Bayram boyunca Kamu Hastaneleri, Evde Sağlık Hizmetleri birimleri, 112 Acil Sağlık Hizmetleri istasyonları ve UMKE ekipleri olmak üzere sağlık teşkilatının tüm birimlerinde sağlık personeli görev yapacak.

TİGAD 12. Dijital Medya Çalıştayı’nı Kırşehir’de Yaptı
TİGAD 12. Dijital Medya Çalıştayı’nı Kırşehir’de Yaptı
İçeriği Görüntüle

Yetkililer, vatandaşların bayram boyunca acil bir durumda zaman kaybetmeden 112 Acil Sağlık Hizmetleri'ni aramaları ve sağlık ekiplerinin uyarılarına dikkat etmeleri konusunda uyarıda bulundu.