Genç Belediyesi, ilçeye 2023 yılında Kaymakam olarak atanan ve bugüne kadar önemli hizmetlere imza atan Muhammet Güzel için anlamlı bir veda programı düzenledi. Genç Belediye Meclisi, Artvin’in Arhavi ilçesine atanan Kaymakam Güzel’e, ilçeye sunduğu hizmetler, vatandaşlarla kurduğu güçlü bağ ve kurumlar arası iş birliğine sağladığı katkılar nedeniyle Fahri Hemşehrilik Beratı verilmesini oy birliğiyle kabul etti.
Başkan Tartar: “Uyum içinde çalıştık”
Belediye Başkanı Kemal Tartar, törende yaptığı konuşmada, Kaymakam Güzel ile görev süresi boyunca ilçenin ihtiyaçlarının karşılanması noktasında uyum ve koordinasyon içerisinde çalıştıklarını belirterek, “İlçemize kazandırılan hizmetlerde önemli katkıları bulunan Kaymakamımıza teşekkür ediyoruz” dedi.
Kaymakam Güzel: “Genç gönlümde ayrı bir yerde”
Duygusal anların yaşandığı törende konuşan Kaymakam Muhammet Güzel, Genç’te görev yaptığı süre boyunca unutulmaz dostluklar edindiğini ifade ederek, “İlçemiz, ben ve ailem için her zaman özel bir yere sahip olacak. Genç ile kurduğum gönül bağı devam edecek” dedi.
Genç Belediyesi, yaptığı açıklamada, “Sayın Kaymakamımız Muhammet Güzel’e ilçemize sunduğu hizmetler için teşekkür ediyor, yeni görev yerinde kendisine ve ailesine sağlık, huzur ve başarılar diliyoruz” ifadelerine yer verdi.
Kaymakam Güzel, Fahri Hemşehrilik beratını Belediye Başkanı Kemal Tartar’ın elinden aldı. Tören, hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.



