Bingöl İl Milli Eğitim Müdürlüğü koordinesinde, “Çevreme Duyarlıyım, Değerlerime Sahip Çıkıyorum (ÇEDES)” Projesi kapsamında yıl sonu değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıya, Değerler Eğitimi Temsilci Öğretmenleri katılım sağladı.

Bingöl Sempozyumu'nun İlk Gününde 30'un Üzerinde Bildiri Sunuldu
Bingöl Sempozyumu'nun İlk Gününde 30'un Üzerinde Bildiri Sunuldu
İçeriği Görüntüle

Toplantıya İl Millî Eğitim Müdürü Mustafa Özel, Gençlik ve Spor İl Müdürü Mahmut Uğur Duyar ve İl Müftüsü Orhan İmamoğlu da katılarak, projenin işleyişi ve gelecek hedefleri hakkında değerlendirmelerde bulundu.

Yıl boyunca yapılan çalışmalar masaya yatırıldı

Toplantıda, 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca ÇEDES kapsamında yürütülen faaliyetler ele alındı. Öğrencilerin akademik gelişimlerinin yanı sıra millî, manevi ve ahlaki değerlerle donanmış bireyler olarak yetişmelerinin önemi vurgulandı.

Değerler eğitiminin rolü

Programda, sevgi, saygı, sorumluluk, yardımlaşma ve dayanışma gibi değerlerin yeni nesillere aktarılmasında değerler eğitiminin üstlendiği kritik role dikkat çekildi. Katılımcılar, projenin güçlü yönleri ve geliştirilmesi gereken alanlarla ilgili görüş ve önerilerini paylaştı.

Çalışmalar kararlılıkla sürecek

Toplantıda, “Geleceğimizi inşa edecek nesillerin güçlü değerlerle yetişmesi için yürütülen çalışmaların kararlılıkla sürdürülmesi” temennisinde bulunuldu. Yetkililer, önümüzdeki dönemde de projenin daha geniş kitlelere ulaşması için çalışmalara devam edileceğini belirtti.