Bingöl Valisi Cahit Çelik, 24 Mayıs 1993'te Bingöl-Elazığ Karayolu'nda şehit edilen 33 kahraman asker için Anıttepe'de düzenlenen anma törenine katıldı. Törene İl Protokolü, STK temsilcileri, şehit ve gazi yakınları ile vatandaşlar da katılım sağladı.

VALİ ÇELİK: "BİR DAHA TERÖR BELASI YAŞAMAYACAĞIZ"

Törende konuşan Vali Cahit Çelik, şu ifadeleri kullandı:

"Fitne odaklarına karşı el ele, omuz omuza duruşumuz kararlılıkla devam edecektir. Yıkıcıya, bölücüye, darbeciye asla fırsat vermeyeceğiz. Devletimizce takip edilen kararlı politikalarla bir daha bu topraklarda terör belası yaşamayacak; binlerce yıl birlik ve beraberlik içinde, dostça ve kardeşçe yaşamaya devam edeceğiz inşallah."

Mesut Kurtaran Mesaisine Başladı: İlk Yönetim Kurulu Toplantısı Gerçekleştirildi
Mesut Kurtaran Mesaisine Başladı: İlk Yönetim Kurulu Toplantısı Gerçekleştirildi
İçeriği Görüntüle

ANITLARA KARANFİLLER BIRAKILDI

Tören sonunda anıtlara karanfiller bırakıldı. Vali Çelik ve beraberindeki heyet, şehitlerin manevi huzurunda dualar etti.

Yetkililer, "Aziz şehitlerimizin mekânı cennet, makamları âli olsun" temennisinde bulundu. Tören, 33 şehidin hatırasına saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla sona erdi. Bingöl halkı, şehitleri rahmet ve minnetle yad etti.