Bingöl Valisi Cahit Çelik, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının tamamlanması dolayısıyla bir yıl sonu mesajı yayımladı. Vali Çelik mesajında, öğrencilere, velilere ve öğretmenlere seslendi.
Öğrencilere tavsiyeler: “Kitap okumayı ihmal etmeyin”
Vali Çelik mesajında şu ifadelere yer verdi: "Sevgili Öğrencilerimiz, Sizler, ülkemizin yarınlarını inşa edecek en büyük değerimiz ve geleceğimizin umudusunuz. Bugün aldığınız karneler yalnızca bir eğitim dönemindeki akademik performansınızı yansıtmaktadır. Asıl önemli olan; dürüst, sorumluluk sahibi, çalışkan ve iyi ahlaklı bireyler olarak yetişmeniz, eksiklerinizi görerek kendinizi geliştirme azmi göstermenizdir. Yaz tatilini dinlenmek, eğlenmek ve sevdiklerinizle güzel vakit geçirmek için bir fırsat olarak değerlendirin. Bunun yanında kitap okumayı, araştırmayı, yeni bilgiler edinmeyi ve kendinizi geliştirmeyi de ihmal etmeyin. Yeni eğitim-öğretim yılında sizleri daha dinlenmiş, daha güçlü ve okullarınızı özlemiş bir şekilde yeniden aramızda görmekten mutluluk duyacağız.
Velilere: “Çocuklarınızı emekleriyle değerlendirin”
Kıymetli Velilerimiz, Çocuklarımızın eğitim yolculuğunda sizlerin desteği ve rehberliği büyük önem taşımaktadır. Onlara göstereceğiniz sevgi, anlayış ve güven; akademik başarılarının yanı sıra sağlıklı, mutlu ve özgüven sahibi bireyler olarak yetişmelerinin de temelini oluşturmaktadır. Unutmayalım ki çocuklarımızın aldığı karneler, onların kişiliğinden, karakterinden ve hayata hazırlanmalarından daha değerli değildir. Bu süreçte onları başarıları kadar emekleriyle de değerlendirmeli, eksiklerini ise sevgi ve anlayışla tamamlamalarına destek olmalıyız.
Öğretmenlere teşekkür
Değerli Öğretmenlerimiz, 2025-2026 eğitim-öğretim yılı boyunca çocuklarımızın bilgiyle donanması, milli ve manevi değerlerle yetişmesi, ilimizin eğitim kalitesinin yükselmesi ve akademik, sosyal, sportif ile kültürel alanlarda önemli başarılara ulaşması için gösterdiğiniz özverili çalışmalarınızdan dolayı her birinize gönülden teşekkür ediyorum. Geleceğimizi emanet edeceğimiz nesillerin yetişmesinde üstlendiğiniz kutsal görevin kıymetini biliyor, fedakârlıklarınız ve emekleriniz için şükranlarımı sunuyorum.
Bu duygu ve düşüncelerle; başta sevgili öğrencilerimiz olmak üzere, kıymetli öğretmenlerimize, okul yöneticilerimize, fedakâr velilerimize ve eğitim camiamızın tüm mensuplarına emekleri için teşekkür ediyor; herkese sağlık, huzur ve mutluluk dolu bir yaz tatili diliyorum. İyi tatiller.”