12 Bingölspor’un eski başkanı Mehmet Engin Özturan, sosyal medya hesabından yaptığı kapsamlı açıklamayla kulübün içinde bulunduğu duruma ilişkin önemli mesajlar verdi. Başkan adayı çıkmayan kulüpte, Özturan, Bingöl’ün tüm dinamiklerine “sahip çıkın” çağrısında bulundu.
“Bu yük bir kişinin omzuna bırakılacak yük değil”
Özturan, açıklamasında, “Başta Sayın Valimiz ve Sayın Belediye Başkanımız olmak üzere ilimizin tüm dinamiklerinin bir araya gelerek bir konsorsiyum oluşturması ve Bingölspor’a sahip çıkması gerektiğine inanıyorum. Bu yük bir kişinin ya da birkaç kişinin omuzlarına bırakılacak bir yük değildir” ifadelerini kullandı.
“Borçsuz, iki yıl üst üste şampiyon kulüp bırakıyorum”
Görev süresi boyunca kulübü borçsuz bir şekilde yönettiğini ve iki yıl üst üste şampiyonluk yaşattığını belirten Özturan, “Bugün arkamda iki yıl üst üste şampiyon olmuş, borçsuz bir kulüp bırakmanın vicdani rahatlığını yaşıyorum” dedi.
“Devretmeye hazırız”
Özturan, kulübü devralmak isteyen herkese kapılarının açık olduğunu vurgulayarak, şu teklifi yaptı:
“Kulübümüzün ve başkanlık sürecinin başta Bingöl Valiliği ve Bingöl Belediyesi olmak üzere ilgili tüm kurumlara devredilmesine tamamen hazırız. Hiçbir beklenti, hiçbir şart ve hiçbir maddi talep olmaksızın bu süreci devretmeye hazır olduğumuzu özellikle vurguluyorum.”
Tesisleşme çağrısı
Özturan, açıklamasının en dikkat çeken bölümünde, Bingölspor’un sorununun sadece başkanlık olmadığını, tesis ve saha eksikliğinin de acil çözüm beklediğini belirtti:
“Bingölspor’un bugün yaşadığı tek sorun başkanlık sorunu değildir. Hatta bugün bir başkan çıksa, gerekli bütçe oluşturulsa… takımın düzenli şekilde antrenman yapabileceği bir tesis ve saha altyapısı hâlâ ciddi bir soru işareti olarak ortadadır.”
“Bu mesele Bingöl’ün meselesidir”
Özturan, çağrısını şu sözlerle tamamladı:
“Bu mesele Mehmet Engin Özturan’ın meselesi değildir. Bu mesele Bingöl’ün meselesidir. Bu mesele Bingöl gençliğinin, Bingölspor’un ve memleketimizin geleceğinin meselesidir.”
Bingöl Şehir Stadı ve altyapı vurgusu
Özturan, ayrıca, “Bingöl Şehir Stadı’nın bir an önce tamamlanması, aşağı çarşıdaki sahanın modern hale getirilmesi ve tesis yatırımlarının hızla hayata geçirilmesi artık bir tercih değil, zorunluluktur” diyerek yetkililere seslendi.
Kulübün geleceğine ilişkin belirsizlik devam ederken, Özturan’ın bu açık ve detaylı çağrısı, Bingöl kamuoyunda geniş yankı uyandırdı.